به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
315 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
برچسب گذاری دوباره توسط
آیا بیت کوین ناشناس است؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

استفاده از رمزارزها در فضای اینترنت بدون نیاز به احراز هویت، یکی از مزیت‌های اصلی استفاده از آنها به حساب می‌آید. به همین دلیل دولت‌ها قوانین سخت گیرانه‌ای را جهت خرید و استفاده از رمزارزها در فضای اینترنت ایجاد کرده‌اند که از جمله این قوانین می‌توان به تایید هویت اجباری برای خرید و فروش کریپتو کارنسی در بسیاری از صرافی‌ها اشاره کرد.

استفاده از رمزارزهایی مانند مونرو (Monero) یا زی کش (Zcash) که از الگوریتم‌های رمزنگاری شده استفاده می‌کنند احتمال مخفی ماندن در فضای اینترنت را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

اما امکان مخفی ماندن کاربران بیت کوین از دید مراجع قانونی به دلیل بهره گیری این رمزارز از یک دفتر کل توزیع شده شفاف بسیار سخت خواهد بود. چرا که هر کسی که آدرس کیف پول شما را داشته باشد می‌تواند موجودی کیف پول شما را ببیند و اگر شما از یک صرافی با الزام تایید هویت BTC خریداری کرده باشید و از آن برای پرداخت‌های غیر قانونی بهره گرفته باشید به راحتی شناسایی خواهید شد.

اما در صورتی که بدون تایید هویت اقدام به خرید بیت کوین کنید و از آن برای پرداخت‌های خود استفاده کنید امکان شناسایی شدن شما بسیار مشکل خواهد بود چرا که هویت شما همچنان نامعلوم است.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...