به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
507 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
تفاوت سرمایه‌گذاری با ترید چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

سرمایه‌گذاری و تریدینگ دو مقوله مختلف هستند. ترید کردن به معنی گرفتن موقعیت خرید یا فروش و کسب سود از آن است. اما سرمایه‌گذاری به معنی داشتن مالکیت بر روی یک دارایی است که ابزار ذخیره ارزش محسوب می‌شود و هدف از آن افزایش ارزش دارایی در طول زمان است.

وقتی مردم در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند به معنای این است که قصد خرید و فروش نداشته و تصمیم دارند در بلند مدت بیت کوین‌های خود را نگه‌دارند. به‌ عبارت دیگر آن‌ها معتقدند که فارغ از فراز و نشیب‌هایی که در طول مسیر رخ می‌دهد، در نهایت قیمت بیت کوین بالا می‌رود. معمولاً افراد به دلیل این که به تکنولوژی، رویکرد آن و تیم پشت ارز مورد نظر خود باور دارند در آن ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند.

افرادی مانند وارن بافت یک سرمایه‌گذار هستند. آن‌ها سهام شرکت‌های مختلف را می‌خرند. اگر مالک بخشی از ۵۰۰ شرکت بزرگ آمریکایی باشید، به دنبال کسب سود از افزایش ارزش آن نخواهید بود بلکه تداوم رشد ارزش آن را در بلندمدت دنبال خواهید کرد.

سرمایه‌گذاران لزوماً از مفهوم حد ضرر استفاده نمی‌کنند. آن‌ها با برخی دلایل سرمایه‌گذاری خود را در ابتدا شکل می‌دهند و تا زمانی که این دلایل صادق است، به سرمایه‌گذاری خود اعتماد می‌کنند.

سرمایه‌گذاران، نگهدارندگان واقعی به حساب می‌آیند. آن‌ها خیلی به نمودارها نگاه نمی‌کنند، مگر زمانی که بخواهند موقعیت سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهند.

افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند، بیش از هر چیز دیگر باید مشخصه‌های بنیادین یا فاندامنتال یک پروژه را مورد بررسی قرار دهند. این افراد که قصد سرمایه‌گذاری چند ساله در بازار را دارند، باید کیف پول مناسبی انتخاب کنند (صرافی‌ها یا کیف پول‌های گرم به هیچ وجه انتخاب خوبی برای نگهداری ارزهای دیجیتال برای چندین سال نیستند) و پس از بررسی جوانب مختلف ارزهای دیجیتالی که قصد خریدشان را دارند، آن‌ها را به کیف پول منتقل کنند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...