به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
3.8k بازدید
در آموزش توسط (13.3k امتیاز)
بسته شده توسط
سایت های مهم برای مشاهده قیمت و اطلاعات مفید ارزهای دیجیتال
ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

1 – سایت tradingview.com برای تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال، اصلی‌ترین روش تحلیل ارزهای دیجیتال است. زیرا این ارزها نوسانات بسیار زیادی دارند و با تحلیل تکنیکال است که می‌توان احتمالات پیش‌رو را بررسی کرد. علاوه بر اینکه در این سایت امکان دریافت اطلاعات مرتبط با بازارهای مالی مانند بورس‌های بین‌المللی وجود دارد، می‌توانید نمودار بیش از 210 ارز رمزنگاری شده را مشاهده کنید و حتی با استفاده از پنل تحلیل تکنیکال تحت وب، روی آنها تحلیل تکنیکال را انجام دهید.

2 – سایت coinmarketcap.com برای مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال

کوین مارکت کپ، سایتی است که لیست ارزهای رمزنگاری شده و توکن‌ها را برای شما نمایش می‌دهد. این سایت یکی از پربازدیدترین سایت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال است.با کلیک روی نام هر ارز، می‌توانید اطلاعاتی مانند سایت آن ارز، اطلاع رسانی‌ها، رنک، قیمت به بیت‌کوین و دلار، ارزش بازار، حجم معامله در 24 ساعت گذشته، ارز در گردش و کل مقدار آن ارز و حداکثر ارزی که وجود خواهد داشت را ببینید. اطلاعات دیگری از قبیل نمودارها و قیمت ارز در هر صرافی و… نیز وجود دارد. ارزهایی که قابلیت استخراج ندارند با علامت ستاره در کنار نماد آن ارز مشخص شده است.

3 – سایت worldcoinindex.com برای دیدندیدن قیمت ها و نمودارها

سایتی مشابه coinmarketcp.com است که قابلیت‌هایی مانند watchlist (زیرنظر گرفتن ارزها) و پرتفوی (تشکیل سبد دارایی) رو دارد. نمودارهای این سایت ظاهر بهتری نسبت به coinmarketcp.com دارند ولی ظاهرا ارزهایی وجود دارد که هنوز در آن لیست نشده است (برخی از ارزهای تازه وارد). اما به طور کلی یک سایت مفید است که در کنار coinmarketcp.com می‌توانید برای مقایسه قیمت‌ها و مشاهده نمودارها، ساخت واچ لیست و پرتفوی از آن استفاده کنید.

4 – سایت cryptocompare.com برای مقایسه ارزهای دیجیتال

یک سایت مرجع که می‌توانید در آن، نظرات مختلف در ارزهای رمزنگاری شده، صرافی‌ها، ارزهای قابل استخراج، کیف پول‌ها و سایر سرویس‌های مرتبط با این موارد را بخوانید. بخش mining دارای محاسبه‌گرهایی است که سود استخراج ارز دیجیتال را به شما نشان می‌دهد. نظراتی که توسط کاربران در خصوص سرویس‌ها، کیف پول‌ها و سایر سایت‌های مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده در cryptocompare.com درج می‌شود به شما کمک می‌کند سایت‌ها و سرویس‌های معتبر و نامعتبر را بشناسید.

5 – سایت bitinfocharts.com برای مشاهده نمودارهای بیت کوین

در این اطلاعات زیادی از جمله متوسط اندازه تراکنش بیت‌کوین و اتریوم، آدرس‌های فعال، هش ریت، سختی استخراج، سودآوری استخراج و… وجود دارد.

6 – بخش اطلاع رسانی ارزهای جدید در bitcointalk.org برای ارزهای دیجیتال جدید

در فروم بیت‌کوین تاک اطلاعات بسیار زیادی می‌توانید بدست آورید. در فروم بیت کوین تاک می‌توان آموزش‌ها، افراد فعال در ارزهای دیجیتال و پرسش و پاسخ‌های سودمندی یافت. اما زیر انجمنی که تقریبا همه ico ها و ارزهای جدیدی که معرفی می‌شوند در آنجا تاپیک خود را ایجاد می‌کنند در این صفحه است و می‌توانید نظرات سایرین در مورد ارزهای جدید را در این بخش بخوانید.

7 – اطلاع یافتن از ico ها با سایت coinschedule.com برای اطلاع از عرضه اولیه ارز دیجیتال

منظور از ico عرضه اولیه سکه (initial coin offering) هست و به اولین عرضه یک ارز رمزنگاری شده گفته می‌شود. بیشتر این عرضه‌ها هیچ تفاوتی با عرضه‌های دیگر ندارند و تکنولوژی ارزها کپی شده از بقیه ارزها هستند، اما گاهی اوقات پروژه‌های خوب برای سرمایه گذاری نیز منتشر می‌شود. برای اطلاع یافتن از ico های جدید و تاریخ‌های آنها می‌توانید از سایت‌های زیر استفاده کنید:

icoalert.com , tokenfilings.com , tokendata.io , coinschedule.com

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...