به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
407 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
تفاوت میم کوین ها با دیگر رمز ارزها در چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

میم کوین ها هم نوعی ارز دیجیتال هستند، اما تفاوت عمده آن‌ها با رمز ارزهایی همچون بیت کوین و اتریوم، در کاربرد آن‌هاست. ارزهای بزرگ نظیر BTC و ETH برای حل مشکلات دنیای واقعی توسعه داده شده‌اند. هدف این ارزها پذیرش گسترده از سوی افراد و ایجاد نوع جدیدی از ارز غیر متمرکز و تحول صنایع مختلف است.

اما در طرف مقابل، Meme Coinها در حال حاضر هیچ هدفی در دنیای واقعی نداشته و اکثر آن‌ها برای سودآوری سریع ساخته شده‌اند. برخی از این کوین‌ها به‌خاطر تبلیغ سلبریتی‌های تاثیرگذار و سرمایه‌گذاران خردی که منجر به افزایش قیمت بیش از حد آن‌ها شده‌اند، بدنام هستند. به همین دلیل است که این کوین‌ها علی‌رغم داشتن ویژگی‌های بنیادین ضعیف، رشدهای فضایی دارند.

پس از افزایش قیمت، بسیاری از سرمایه‌گذاران با هدف ذخیره سود، ارزهای خود را می‌فروشند. از آنجایی که میم کوین ها هم‌اکنون کاربرد واقعی ندارند، احمال بقای آن‌ها طی سال‌ها یا دهه‌های آینده پایین است.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...