به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
418 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
محبوب‌ترین میم کوین ها کدامند؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

در CoinMarketCap ، سه میم کوین و توکن محبوب به ترتیب دوج کوین، شیبا اینو و سیف مون هستند. در زیر، به‌طور خلاصه هر کدام از این رمز ارزها را معرفی می‌کنیم.

دوج کوین (DOGE)

رمز ارز دوج توسط جکسون پالمر (Jackson Palmer) و بیلی مارکوس (Billy Markus) ساخته شد. آغاز به‌کار این ارز دیجیتال تنها یک شوخی بود، اما پس از حمایت ایلان ماسک در سال 2019 رشد فراوانی یافت.

صعود مداوم قیمت این رمز الهام گرفته شده از نژاد سگ شیبا اینو طی ماه‌های اخیر نیز باعث رسیدن مارکت کپ آن به 9 میلیارد دلار در ژانویه 2021 شد. ایلان ماسک هم‌اکنون با توسعه‌دهندگان دوج کوین برای بهبود این پلتفرم همکاری می‌کند تا به ابزاری جهت پرداخت هزینه کالاها و خدمات و همچنین کاهش ردپای کربنی تبدیل شود.

شیبا اینو (SHIB)

توکن شیبا اینو در آوریل 2021 (فروردین 1400) به‌عنوان «آزمایشی برای ساخت جامعه خودجوش غیر متمرکز» راه‌اندازی شد و پیش از دستیابی به سقف تاریخی خود در اوایل ماه، سریعا توانست بیش از 2 میلیون درصد رشد یابد. شیبا اینو همچنین از علاقه به دوج کوین، خصوصا پس از حضور ایلان ماسک در برنامه SNL در ماه گذشته و سپس گویی «فریب» خواندن آن که منجر به ریزش قیمت رمز ارز DOGE شده بود، بهره برده است.

عرضه توکن SHIB یک کادریلیون است و به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران اجازه می‌دهد میلیاردها یا حتی تیلیاردها واحد توکن را هولد کنند. با این وجود، تحلیلگران گفته‌اند که برای یک دلاری شدن قیمت، این میم کوین یا به عبارت درست‌تر میم توکن، باید 12 میلیون درصد رشد قیمت داشته باشد.

سیف مون (SAFEMOON)

هدف سیف مون بهبود مدل توکنامیک (Tokenomic؛ ترکیبی از واژه Token و Economic به معنای اقتصاد توکنی) دوج کوین است. برخلاف بیت کوین که عرضه ثابت 21 میلیون واحدی دارد، عرضه دوج کوین نامحدود است که به‌عنوان اقتصاد توکنی تورمی شناخته می‌شود.

برای اصلاح این مشکل، سیف مون از یک مدل اقتصاد توکنی ضد تورمی استفاده می‌کند، به این معنا که با انجام هر تراکنش سیف مون، 5 درصد از آن سوزانده شده و 5 درصد دیگر، بین هولدرهای باقی‌مانده رمز ارز SAFEMOON توزیع می‌شود. بنابراین، عرضه کل توکن‌ها به مرور زمان کاهش خواهد یافت تا سودآوری «امن» و دوری از حباب‌های قیمت تضمین شود.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...