به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
645 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
علت مسدود شدن حساب بایننس چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
ویرایش شده توسط
 
بهترین پاسخ

آن چه برای کاربران ایرانی تبدیل به یک دغدغه شده، بسته شدن اکانت بایننس به خاطر تحریم‌ها و بلوکه شدن دارایی‌های آن‌ها است. در نظر داشته باشید Binance در پیروی از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، استفاده از خدماتش را برای کاربران ایرانی ممنوع کرده است. به همین دلیل ثبت نام، ورود و کار با پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف بایننس به عنوان یک ایرانی کاملا قدغن است!

سیستم ممکن است به روش‌های مختلفی به ایرانی بودن کاربر پی ببرد، اما متداول‌ترین علت مسدود شدن اکانت بایننس ورود و استفاده از اپلیکیشن موبایل، نرم افزار دسکتاپ یا وب سایت صرافی با آدرس آی پی متعلق به ایران است. دلایل دیگر ارائه شماره موبایل با پیش شماره 98+ و احراز هویت واقعی خود با پاسپورت ایرانی محسوب می‌شوند. به طور واضح، کاربری که نسبت به موضوع تحریم Binance علیه ایرانی آگاهی داشته باشد، از ارائه اطلاعات واقعی خود که به هر نحوی ملیت واقعیش را نشان می‌دهد خودداری خواهد کرد.

تجربه نشان داده بعد از بسته شدن حساب بایننس در نهایت کاربر مجوز برداشت و خروجی دارایی رمز ارزی خود را دریافت می‌کند، اما در این مسیر متحمل استرس زیاد و دردسرهای زیادی خواهد شد. به عنوان نمونه باید به یافتن و ارائه اطلاعات جعلی متعلق به فردی دیگر (خارج از ایران)، گرفتن ویدیو و صحبت کردن به زبانی دیگر اشاره کرد.

بعد از ثبت نام در بایننس، بدون احراز هویت و ارائه هر گونه اطلاعات می‌توانید تا سقف 0.06 بیت کوین در هر روز تراکنش یا خرید و فروش انجام بدهید (تبادل یا خرید و فروش رمز ارزها به ارزش 0.06 BTC). پس همانطور که گفتیم، مهم‌ترین دلیلی که به مسدود شدن حساب اکانت بایننس منتهی می‌شود، ورود و استفاده از سیستم با آدرس IP متعلق به کشورمان است.

جلوگیری از بسته شدن اکانت بایننس با ثابت نگه داشتن آی پی ، آدرس آی پی استاتیک و وی پی اس (VPS) بعنوان بهترین روش عدم مسدود شدن حساب بایننس ، میسر است.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...