به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
485 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
آلت سیزن ارزهای دیجیتال (Alt Season) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

فصل آلت کوین‌ها (Alt Season) بخشی از چرخه اصلی بازار ارزهای دیجیتال است که در آن قیمت بسیاری از کوین‌ها در مقابل بیت‌ کوین و دلار رشد سریعی را تجربه می‌کنند. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به این دوره‌ی قیمتی که اغلب ارزهای دیجیتال شروع به حرکت‌های صعودی دسته جمعی می‌کنند، “فصل آلت کوین‌ها” می‌گویند.

ارزهای دیجیتال در فصل آلت‌ کوین‌ها عملکرد بهتری نسبت به دلار و حتی بیت کوین از خود نشان می‌دهند. علائم شروع این فصل را با بررسی عملکرد قیمت ارزهای برتر بازار مانند اتریوم و ریپل می‌توان دنبال کرد. فصل آلت کوین‌ها مشابه چرخش سرمایه در بازارهای سهام است. برای مثال معامله‌گران در بازار بورس پس از گرفتن سود سرمایه گذاری خود از سهمی به سهم دیگر وارد می‌شوند یا از سهام خارج شده و سرمایه خود را به اوراق قرضه یا پول نقد تبدیل می‌کنند. به طور مشابه فصل آلت کوین‌ها زمانی است که معامله‌گران سرمایه خود را از بیت‌ کوین خارج کرده و بر روی ارزهای دیجیتال مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند.

در تفسیر این جابه‌جایی‌ها می‌توان گفت که وقتی بیت کوین پس از یک روند صعودی، شروع به اصلاح قیمتی یا انباشت برای تثبیت قیمت می‌کند، معامله‌گران برای افزایش سود خود از بازار به سمت ارزهای دیجیتالی با ارزش بازار بالا (High Market Cap) سپس ارزهای دیجیتال با ارزش بازار پایین‌تر و در نهایت به پول نقد یا تتر و سایر ارزهای دیجیتال با ثبات (Stable Coin) حرکت می‌کنند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...