به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
388 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
حمله داستینگ (Dusting Attack) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

ناشناخته‌ترین حمله به بیت‌کوین و ارزهای رمزپایه، حملات داستینگ است. این نوع حمله بسیار پیچیده است که هدف آن اجازه دادن به هکرها برای شکستن حریم خصوصی بسیاری از ارزهای رمزپایه است. اثبات امنیت کامپیوتر کار ساده‌ای نیست و در فناوری بلاکچین نیز همین عقیده مدنظر قرار گرفته می‌شود. داستینگ اتک می‌تواند حریم خصوصی کاربران آن را به خطر بیندازد.

حمله داستینگ، نوعی هک است که هدف آن از بین بردن حریم خصوصی و دستیابی به اطلاعات محرمانه‌ای است که بسیاری از ارزهای رمزپایه ارائه می‌دهند. برای دستیابی به این هدف، هکرها از معاملات کوچک یا داستینگ (که به آن داست(dust) نیز گفته می شود) و اغلب برای صدها یا هزاران نفر ارسال می‌شود، استفاده می‌کنند.

داست(dust) ‌‌چیزی بیش از یک معامله کوچک نیست که به عنوان هرزنامه در داخل بلاکچین مشاهده می‌شود. هکرها از این معاملات کوچک به عنوان هرزنامه گسترده استفاده می‌کنند.

پس از ورود، هکرها معاملات کاربر را ردیابی می‌کنند. با استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌ها و تکنیک‌های ردیابی قدرتمند، می‌توانند مشخص کنند که چه کسی پشت آدرس خاصی از بیت‌کوین یا هر نوع ارز رمزنگاری شده دیگر قرار دارد. آن‌ها به طور کلی این کار را با انجام داده‌کاوی در وب‌سایت‌های مختلف انجام می‌دهند. همه این‌ها گویی مسیری به سمت اطلاعات بسیار مهم و محرمانه است. در حملات داستینگ شیوه‌های مختلف می‌توانند هکرها را به سمت یافتن هویت واقعی کاربر هدایت کنند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...