به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
399 بازدید

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

میمبل ویمبل Mimblewimble که به اختصار MW نامیده می شود، یک پروتکل بلاکچین است که امکان ایجاد یک بستر معاملاتی کاملا خصوصی از طریق یک چهارچوب امنیتی منحصر به فرد را فراهم می کند که کاملا متفاوت است. در میمبل ویمبل هیچ نشانی وجود ندارد و معاملات کاملا محرمانه است. دفتر توزیع شده آن نیز نسبت به زنجیره های دیگر موجود در فضای رمزنگاری نسبتا جمع و جورتر است.

در شبکه ای که از پروتکل میمبل ویمبل استفاده می کند، هیچ آدرسی در بلاکچین وجود ندارد و ذخیره اطلاعات شبکه بسیار کارآمد است. ماهیت پروتکل میمبل ویمبل امکان معاملات و تراکنش های خصوصی را فراهم می کند که بسیار ناشناس هستند.

به عبارتی می توان گفت MW، یک طرح بلاکچین می باشد که از روشی جدید برای ساختار و ذخیره تراکنش ها بهره می گیرد. در واقع این طرح یک اجرای متفاوت از بلاکچین اثبات کار و یا Pow است که افزایش حریم خصوصی و مقیاس پذیری شبکه را به ارمغان می آورد.

ویژگی اصلی MimbleWimble حذف کردن بخش قابل‌توجهی از داده‌های تراکنش‌های قدیمی ‌است. این ویژگی از سنگین شدن بیش از حد پروژه و در نتیجه فروپاشی آن جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، کاربران مجبور نیستند چندین روز برای دانلود بلاکچین وقت صرف کنند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...