به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
172 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
ویرایش شده توسط
اندیکاتور ویلیامز (Williams %R) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

اندیکاتور Williams %R که همچنین به عنوان محدوده درصدی ویلیامز شناخته می‌شود، نوعی اندیکاتور است که بین 0 تا 100- حرکت می‌کند و میزان خرید بیش از حد و فروش بیش از حد را اندازه‌گیری می‌کند. اندیکاتور ویلیامز می‌تواند برای یافتن نقاط ورود و خروج در بازار استفاده شود. این اندیکاتور شباهت زیادی به اسیلاتور تصادفی (اندیکاتور استوکاستیک) دارد و به همان روش استفاده می‌شود. این اندیکاتور به دست لری ویلیامز (Larry Williams) ساخته شده است و قیمت بسته شدن سهم یا ارز مورد نظر را با محدوده بالا و پایین در یک دوره خاص، به طور معمول 14 روز یا دوره مقایسه می‌کند.

  • اندیکاتور Williams %R بین صفر تا 100- حرکت می‌کند.
  • عدد بالای 20- خرید بیش از حد را نشان می‌دهد.
  • عدد زیر 80- فروش بیش از حد را نشان می‌دهد.
  • خرید بیش از حد یا فروش بیش از حد به معنای معکوس شدن قیمت نیست. خرید بیش از حد به این معنی است که قیمت نزدیک به بالاترین محدوده اخیر خود است و فروش بیش از حد به این معنی است که قیمت در انتهای پایین‌ترین محدوده اخیر است.
  • هنگامی ‌که قیمت و نشانگر از قلمرو خرید بیش از حد یا فروش بیش از حد خارج می‌شود، می‌تواند برای تولید سیگنال‌های ترید استفاده شود.
به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...