به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
491 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
معاملات مارجین (Margin Trading) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

معامله مارجین، روشی برای خریدوفروش و معامله دارایی است که از سرمایه‌ای که توسط شخص ثالث تامین و فراهم می‌شود، بهره می‌گیرد. در مقایسه با انواع روش‌های معمولی معامله، حساب‌های مارجین به معامله‌گران با استفاده از اهرم‌ها، امکان دسترسی به مقادیر بیشتری از سود (و همچنین ضرر) را می‌دهند.

معاملات مارجین در واقع یک روش معاملاتی و یا یک ابزار معاملاتی است که بخشی از سرمایه آن توسط شخص دیگری تامین می‌شود. به نوعی در معاملات مارجین،  تریدر بخشی از سرمایه را خودش فراهم کرده و مابقی آن را از شخص دیگری قرض گرفته تا بتواند با سرمایه بیشتری ترید خود را انجام دهد. نقطه مقابل معاملات مارجین، معاملات عادی می‌باشد که سرمایه مورد نیاز صد در صد توسط تریدر فراهم می‌شود. در واقع، زمانی که شما مقداری پول، برای انجام معاملات خود قرض بگیرید، حساب عادی شما به یک حساب مارجین تبدیل خواهد شد. پس معاملات مارجین به معنی معامله با حساب مارجین و به معنی معامله با حسابی است که بخشی از آن‌را از شخص دیگری قرض گرفته‌اید.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...