به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1.1k بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
شبکه ترا (Terra) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

بلاکچین غیر متمرکز ترا (Terra) شبکه‌ای است که زیرساخت‌های لازم برای پیدایش پول را فراهم می‌سازد. Terra پایه‌های اقتصاد دیجیتالی را به وسیله‌ پروتکل استیبل کوین‌ها، سیستم اوراکل و قراردادهای هوشمند فراهم می‌آورد. تیم این پروژه برنامه‌هایی برای فراگیر شدن پذیرش این پلتفرم در میان کاربران ارزهای دیجیتال تدارک دیده‌اند. توکن لونا در حاکمیت این پلتفرم نقشی اساسی ایفا می‌کند.

ترا (Terra) شبکه بلاک چینی است که از روش‌های پرداخت‌ متنوعی پشتیبانی می‌کند و زیرساخت‌های توسعه برنامه‌های مالی را فراهم می‌کند. این پلتفرم توسط سبدی از استیبل کوین‌ها حمایت می‌شود؛ قیمت هرکدام از این استیبل کوین‌ها با استفاده از الگوریتم‌هایی مخصوص و همچنین به کمک ارز دیجیتال بومی این شبکه Luna، ثابت باقی می‌ماند. یکی از دلایلی که باعث شده است شبکه Terra از ارزش بالایی برخوردار باشد این است که پیچیدگی‌های زنجیره پرداخت مانند شبکه کارت‌های اعتباری، بانک‌ها و درگاه‌های پرداخت را با یک لایه بلاک چین برطرف کرده است.

وبسایت این پروتکل به آدرس Terra.money در دسترس است. همچنین کیف پول رسمی این شبکه و راه دستیابی به امکانات آن از طریق آدرس station.terra.money فراهم شده است. علاوه بر هماهنگی که شبکه ترا برای فروشنده‌ها و خریداران مهیا کرده است، تیم این پروژه مرتبا به بهبود زیرساخت‌ها و ابزارهای لازم برای به رسیدن به اکوسیستمی معتبر، توزیع‌شده و شفاف می‌پردازند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...