به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
450 بازدید

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

این اندیکاتورِ تکنیکال اطلاعاتی را برمبنای میانگین متحرک نشان می دهد. روند کلی مثبت است اگر قیمت بالای ابر باشد و منفی است اگر قیمت پایین ابر حرکت کند. زمانی که قیمت در داخل ابر باشد، قیمت فاقد روند است.

زمانی که Leading Span A رشد می کند و بالاتر از Leading Span B قرار می گیرد، روند صعودی تقویت می شود و ابر سبز خواهد شد. اما  زمانی که  Leading Span A به پایین Leading Span B سقوط می کند، روندِ نزولی تائید می شود و ابر قرمز خواهد بود.

تحلیلگران همچنین از ابرها و وضعیت قرارگیری قیمت نسبت به آن ها به عنوان محدوده مقاومت و حمایت استفاده می کنند. همچنین ابرها محدوده حمایتی و مقاومتی را که در آینده بازتاب داده می شوند را نشان می دهند. بدین ترتیب ابر ایچیموکو بسیار فراتر از سایر اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال که تنها سطوح حمایت و مقاوت فعلی را بازگو می کنند، قرار می گیرد.

بهتر است معامله گران از ابر Ichimoku در کنار سایر اندیکاتور های تکنیکال بهره ببرند، به طوری که ریسک را کاهش و بازده سرمایه گذاری خود را افزایش دهند. به طور مثال، اندیکاتور Relative Strength Index – RSI می تواند برای تائید روندِ قیمت در کنار ایچیموکو استفاده شود. همچنین مهم است که به روندِ بزرگتر نگاه کنید تا ببینید که روندِ کوچکتر درون آنها چگونه است. به عنوان مثال، در طی یک روند نزولی شدید، قیمت ممکن است به طور موقت قبل از سقوطِ دوباره از ابر یا کمی بالاتر از آن وارد شود و یک موقعیت کوتاه مدت برای معامله گران روزانه ایجاد کند. تمرکز خالص بر اندیکاتور ابر ایچیموکو به معنای از دست دادن تصویر بزرگتر است.

تقاطع، یکی دیگر از راهکارهای استفاده از اندیکاتور می باشد. به دنبال حرکات خط conversion باشید تا از خط اصلی عبور کند، به خصوص زمانی که قیمت بالای ابر کومو است. در این حالت یک سیگنال قدرتمند خرید خواهیم داشت. یک گزینه، نگهداری سهام تا زمان برگشت conversion است. رفتار هر کدام از سایر خط ها نیز می توانند به عنوان سیگنال خروج در نظر گرفته شوند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...