به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
743 بازدید
در آموزش توسط (13.3k امتیاز)
بسته شده توسط
نحوه خواندن کندل استیک ها و الگوهای متداول کندلها چگونه است؟
ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

 طبق تحلیل تکنیکال قدمت این الگوی شمعی به 200 سال قبل در کشور ژاپن بر می گردد که از آن برای تحلیل قیمت برنج استفاده می شد. بر اساس الگوهای شمعی این الگوها به شکل تک شمعی و یا چند شمعی وجود دارد که معمولا تعداد آن ها از 5 شمع بیشتر نمی شود. اکثر اوقات از این الگوها جهت معین کردن نقطه های بازگشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

نام دیگر الگوهای شمعی کندل استیک است که در تحلیل های تکنیکال برای نمایش قیمت ها و یا رسم نمودارها استفاده می شود. در صورتی که از الگوی شمعی به صورت تکی استفاده شود از نحوه ی ترکیب آن با همدیگر و نمایش  آن به عنوان ابزاری جهت تجزیه و تحلیل و حدس آینده ی بازارهای مالی استفاده می شود. از عمده ترین دلایلی که موجب محبوبیت این الگو و نمودار در بین افراد تحلیل گر شد این است که استفاده از آن بسیار راحت بوده و حالت های نزولی و صعودی در هر الگو کاملا واضح است.

 تشکیل الگوها زمانی دارای معنا می شود که در آن تغییرات قیمت دارای روند مشخصی بوده یا به حالت صعودی و یا به حالت نزولی است. در صورتی که این روند تغییرات دارای حالتی نبود استفاده از  الگوهای شمعی به صورت برگشتی با تمدیدی دارای معنایی نخواهد بود. به بیان ساده تر باید گفت که الگوی شمعی به عنوان زبان اصلی بازار محسوب شده و مانند روانشناس رفتار خریدار و فروشنده است که در صورت کسب آگاهی و شناخت این الگو ها موجب ایجاد مهارت های سود آور در معامله گرها می گردد.


دانلود آموزش خواندن کندل و الگوی متداول کندل

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...