به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
493 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
توکن سندباکس (SAND) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

توکن سندباکس با نماد SAND ارز اصلی پلتفرم سندباکس است و یکی از مهم‌ترین ابزارها برای تجربه فضای متاورس است. این توکن به کاربران کمک می‌کند تا زمین و دارایی‌ها را خرید و فروش کنند. سندباکس همچنین مبنای هر تراکنش در این پلتفرم است.

سندباکس یک توکن ERC-20 با عرضه کل 3 میلیارد توکن است. از این توکن کاربردی برای انجام انواع تراکنش‌ها در پلتفرم سندباکس استفاده می‌شود. این بدان معناست که گیمرها برای انجام بازی، سفارشی کردن آواتارهای خود، خرید توکن‌های LAND یا معامله ASSETS در مارکت پلیس باید این توکن را داشته باشند. در حال حاضر، مجموعاً ۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن SAND وجود دارد. تقریباً ۶۸۰،۲۶۶،۱۹۴ توکن SAND در بازار در حال گردش است که ۲۳ درصد از کل عرضه را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، %۲۵.۸۲ از توکن‌ها در خزانه شرکت، %۱۷.۱۸ برای فروش اولیه توکن، %۱۰ برای مشاوران پروژه و %۱۲ برای فروش Launchpad Binance ذخیره شده است.

سندباکس یک توکن حاکمیتی است. دارندگان آن می‌توانند از طریق ساختار غیرمتمرکز مستقل (DAO) پیشنهادات خود را برای تغییرات در پلتفرم ارائه کنند و به این تغییرات رای دهند. علاوه بر این، دارندگان سندباکس می‌توانند با استیکینگ توکن‌های خود پاداش دریافت کنند. مهم‌تر از همه، استیکینگ SAND می‌تواند شانس پیدا کردن  GEM و CATALYST را افزایش دهد. این‌ها منابع بازی مورد نیاز برای ایجاد ASSETS هستند.

توکن SAND را می‌توان از طریق انجام بازی‌ها و مسابقات مختلف به دست آورد یا از صرافی‌های ارز رمزنگاری خریداری کرد. در حال حاضر، صرافی‌های زیادی از جمله بایننس، کوکوین، هووبی گلوبال،اف‌تی‌ایکس،جمینی، کراکن، بیترکس، اوکی‌اکس، کوینکس و غیره از این توکن پشتیبانی می‌کنند.

همچنین کیف‌پول‌های متامسک، تراست والت و اتمیک والت از توکن سندباکس پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید این توکن را در این کیف‌پول‌ها ذخیره، ارسال و دریافت کنید.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...