به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
464 بازدید

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

سافت کپ (Soft Cap) حداقل پولی است که یک ارز دیجیتال باید از طریق ICO از سرمایه گذاران دریافت کند. مردم پول خود را در این کوین‌ها سرمایه گذاری می‌کنند به این امید که در آینده چندین برابر بیشتر از آنچه پرداخت کرده‌اند، ارزش داشته باشند. در صورت عدم رسیدن به سافت کپ، پول به سرمایه گذاران بازگردانده می‌شود. انتخاب میزان برای Soft Cap نیز به اختیار تیم توسعه دهنده است.

ایجاد سافت کپ برای یک پروژه اجباری نیست؛ زیرا صرفا یک ایده کلی از مبلغی هستند که یک پروژه کریپتو انتظار دارد برای راه‌اندازی درست آن جمع کند. این اصطلاح معمولا در نظر گرفته می‌شود که تیم‌ها به هر سرمایه گذار بالقوه اطلاع دهند که چرا به این مقدار نیاز دارند و برای چه چیزی آن را استفاده می‌کنند. با این حال سافت کپ ضروری نیست؛ زیرا بسیاری از تیم‌ها موفق به جمع آوری کمک مالی بدون تعیین سافت کپ شده‌اند.

تجزیه و تحلیل معیارهای ICO مانند Soft Cap، راهی است برای سنجش تجربه و درک تیم از آنچه که می‌خواهند به انجام برسانند. به عنوان مثال، سرمایه گذاران باید نسبت به مقادیر غیرمعمول کم و یا زیاد سافت کپ، که هم بی‌تجربه بودن تیم را نشان می‌دهد و هم پرچم‌های قرمز بالقوه از نظر قانونی بودن آن هستند، محتاط باشند. از طرف دیگر، قرار دادن مقادیر مناسب برای Soft Cap می‌تواند تجربه و قانونی بودن یک تیم را نشان دهد.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...