به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
442 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
بریج پالیگان (Polygon Bridge) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

بریج پالیگان روشی برای افزایش سرعت انتقال توکن‌های ERC20 و NFT، به زنجیره جانبی Polygon است. در این روش، اصطلاحاً از دو پل با شرایط امنیتی مختلف به نام‌های پل اثبات سهام (PoS) و پل پلاسما، برای انتقال دارایی از اتریوم به Polygon و برعکس استفاده می‌شود. پل PoS، از الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) برای ایمن‌سازی شبکه خود استفاده می‌کند. پل PoS، برای انتقال اتر و اکثر توکن‌های ERC20 استفاده می‌شود و کاربران معمولی هم به راحتی می‌توانند از این روش استفاده کنند. اما توسعه‌دهندگانی که به امنیت بیشتری نیاز دارند، باید از پل پلاسما برای انتقال دارایی استفاده کنند. این پل، از انتقال توکن‌های MATIC ،ERC-20 و ERC-721 پشتیبانی می‌کند.ب

با افزایش تعداد بلاک‌چین‌ها در فضای کریپتو، اشتراک‌گذاری داده‌ها و توکن‌ها بین شبکه‌های مختلف، چالش‌برانگیز بوده است. برخی از پروژه‌ها، با ایجاد پل‌هایی بین شبکه‌ها برای تسهیل انتقال دارایی‌، با این مشکل مقابله کردند. بریج پالیگان، برای افزایش قابلیت همکاری بین بلاک‌چین‌های Polygon و Ethereum طراحی شده است. در صورتی‌ که کاربران از کیف پول مناسب استفاده کنند، به راحتی می‌توانند دارایی‌های خود را بین این دو بلاکچین جابه‌جا کنند.

پالیگان چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین سازگار با اتریوم و راه‌حل‌هایی برای بهبود مقیاس‌پذیری است. هدف این شبکه، غنی‌سازی اکوسیستم اتریوم با ارائه ابزارهایی برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز مقیاس‌پذیر (DApps) و افزایش تعداد تراکنش‌های اتریوم با کارمزدهای کمتر است. برخی از پلتفرم‌های محبوب مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند Aave ،Curve و SushiSwap قبلاً در Polygon توسعه یافته‌اند.

برای تعامل با DApps و ابزارها در Polygon، باید دارایی‌های خود را به شبکه Polygon منتقل کنید. در این شرایط، باید از Polygon Bridge استفاده کنید. پل Polygon، یک کانال تراکنش میان‌زنجیره‌ای بین Polygon و Ethereum است. این فناوری به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های ERC20 و توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) را از طریق قراردادهای هوشمند، به زنجیره جانبی Polygon، منتقل کنند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...