به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
428 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
برچسب گذاری دوباره توسط
سازنده بیت کوین چه کسی است؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

این موضوع که سازنده بیت کوین چه کسی است همواره یکی از اصلی‌ترین و رمز آلودترین سوالات Bitcoin بوده، چرا که هویت سازنده این رمزارز هیچوقت آشکار نشده است. با توجه به اطلاعات محدود بدست آمده و شواهد موجود، اشخاص زیادی شرایط لازم برای ساتوشی ناکاموتو بودن را دارند و می‌توان یک فرد یا گروهی از افراد را به عنوان ساتوشی ناکاموتو معرفی کرد.

از جمله این افراد می‌توان به دوریان ساتوشی ناکاموتو (Dorian Satoshi Nakamoto)، شخصی کالیفرنیایی که تنها به دلیل شباهت اسمی یکی از گزینه‌های این لیست به حساب می‌آید اشاره کرد. همچنین می‌توان به هال فینی (Hal Finney)، اولین دریافت کننده تراکنش ارسالی BTC، و همچنین اولین کسی که در سال ۲۰۰۹ واژه Bitcoin را در توییتر ارسال کرد، اشاره نمود.

از دیگر کاندیداها می‌توان به کریگ رایت (Craight Wright)، دومین دریافت کننده BTC از ساتوشی و اولین کسی که تراکنش‌های ارسالی از آدرسهای کیف پول ساتوشی ناکاموتو را امضای دیجیتالی کرده است اشاره کرد. علاوه بر افراد یاد شده می‌توان به نیک سابو (Nick Szabo)، خالق بیت گلد (Bit Gold) اولین ارز دیجیتالی ساخته شده که از دفتر کل توزیع شده استفاده نمی‌کرد و پلتفرمی متمرکز بود، راجر ور (Roger Ver)، پائول لروکس (Paul Le Roux)، برام کوهن (Bram Cohen) و اشخاص متعدد دیگر اشاره کرد.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...