به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !

شرایط و قوانین

هدف ما
هدف اصلی NazarEx.ir آگاهی و آشنایی هر چه بیشتر کاربران با فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. از این رو با توجه نوپا بودن این فناوری و سوالات و مشکلات پیرامون آن، سرویس پرسش و پاسخ در این حوزه را برای تسریع هر چه بیشتر این هدف راه‌اندازی نموده‌ایم. ثبت نام و فعالیت در این سرویس کاملا رایگان است.

قوانین عمومی
۱- تمامی کاربران باید در هنگام ثبت نام در سایت، از نام واقعی خود استفاده نمایند.
۲- کاربران سایت باید در هنگام ارسال پست در سایت از کلمات مناسب استفاده نمایند.
در صورت مشاهده ی کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد.
۳- عنوان سوال باید واضح، کوتاه و مرتبط با محتوا باشد. لطفا از ایجاد سوال‌هایی با کلمات: کمک، کمک فوری، خیلی مهم و سایر عناوین گمراه کننده جدا خودداری فرمایید.
۴- در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی نوشته شده، حتماً نام وی را ذکر نمایید.
۵- لطفا در هنگام مطرح کردن سوالات خود، دسته‌بندی مناسب را انتخاب نمایید و از مطرح کردن سوالات خود در دسته‌ های نامرتبط خودداری نمایید.
۶- لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید، بدین معنی که در صورتی که سوال های گوناگونی دارید، آنها را در چندین موضوع جداگانه مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک موضوع خودداری فرمایید.
۷- لطفا در هنگام جواب دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید. دقت کنید این سایت، یک سایت عمومیست و افراد با سطح و نظرات مختلف مشکلات و سوالاتشان رو مطرح می کنند.
۸- لطفا در صورتی که جواب یک سوالی را نمی دانید از ارسال مطالبی که باعث شلوغ کردن آن سوال شود، خودداری فرمایید.

فعالیت های ممنوعه
۱- هرگونه فعالیت تبلیغاتی در این سرویس بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد. در موارد خاص حق پیگرد قانونی برای صاحبان این وب سایت محفوظ است!
۲- هرگونه فعالیت سیاسی بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد.
۳- زبان اصلی این سایت فارسی است و استفاده از زبان انگلیسی (به جز برای اسامی) یا فینگیلیش برای ارائه سوال یا پاسخ ممنوع است.
۴- لطفا هنگام مطرح كردن سوال یا پاسخ در سایت، به مسائل و قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر مخالف با آن جداْ خودداری فرمایید. در ضمن از مطرح کردن موضوعات مربوط به سیاست جلوگیری كنید، در غیر این صورت دسترسی كاربر برای همیشه به سایت قطع خواهد شد.
۵- هرگونه فعالیت (ارسال پست ، ارسال تصاویر و…) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
۶- هرگونه بی احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع بوده و با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد. در صورت تکرار قانون شکنی، فحاشی و زیر پا گذاشتن قوانین سایت، در جهت تخریب و توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی، حق شکایت از شخص یا گروه خاطی و پیگیری قضایی، برای این سایت محفوظ است.
۷- ما با کاربران اسپمر برخورد خواهیم کرد و خواهان حضور این قبیل افراد در بین خود نیستیم! NazarEx.ir خوشحال خواهد شد تا هر روز بر عضو های دائمی و فعالش افزوده شود و برای کاربرانی که با هدف اشتراک گذاری علم و دانش در سطح وب فعالیت می کنند ، ارزش و اعتبار قائل می شود.
۸- در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح سایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، دسترسی وی برای همیشه قطع خواهد شد!
۹- هرگونه پست تبلیغاتی غیر مجاز بوده و نویسنده برای همیشه محروم خواهد شد!
۱۰- هرگونه فعالیت بصورت خرید و فروش یا به اشتراک گذاری کالاهای فیزیکی بر خلاف قوانین میباشد.
۱۱- ارسال تبلیغات و دعوت نامه از طریق پیغام خصوصی بر خلاف قوانین بوده و در صورت گزارش موضوع توسط کاربران با شخص متخلف شدیدا برخورد خواهد شد.
۱۲- از قرار دادن تبلیغ سایت، محصول و خدمات خود در امضا جدا خودداری کنید. در غیر این صورت امضای شما پاک خواهد شد و در موارد تکرار این عمل توسط کاربر دسترسی وی به امضا قطع خواهد شد. تشخیص غیر قانونی بود یک امضا بر عهده مدیران است .
۱۳- ارجاع دادن کاربران به سایر سایت‌ ها، گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی برای جواب دادن به سوالات آن ها، لینک دانلود و… بر خلاف قوانین بوده و بنا به تشخیص مدیریت برخورد خواهد شد.
۱۴- هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک “شناسه ی کاربری” را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد!
۱۵- سرویس پرسش و پاسخ NazarEx.ir ، یک سرویس تخصصی است، رفتار توهین و تحقیر آمیز، رفتار های کودکانه، کل کل، بحث و جدل های بی منطق، دعوا های شخصی و … در آن جایی ندارد!

رفع مسئولیت
۱- مسئولیت تمامی مطالب، فایل ها، تصاویر و… كه از طریق سایت رد و بدل می شوند بر عهده ی كاربر فرستنده می باشد و مدیریت سایت در قبال این گونه مسائل هیچ تعهد و تضمینی در قبال آن ندارد.
۲- مدیران و همكاران دسترسی های لازم برای ویرایش و پاك كردن پست ها و محدود كردن كاربران خاطی را دارند و برای فعالیت های مدیریتی ملزم به جواب پس دادن به كاربران نیستد!
۳- مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران و حتی مدیران و ناظرین سایت به عهده ی خود ایشان می باشد و به هیچ وجه نظر و یا مطلب صاحبان سایت نمی باشد. این یک امر بدیهی بوده و ماهیت سایت های گفتگو این طور اقتضا می کند.


همین حالا شما هم به NazarEx.ir بصورت کاملا رایگان بپیوندید.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...