به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
453 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
نسبت ریسک به پاداش (R / R) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

نسبت ریسک / پاداش (نسبت R / R) محاسبه می کند که یک معامله گر برای چه میزان پاداش بالقوه ریسک می کند. به عبارت دیگر ، این نشان می دهد که پاداش احتمالی هر 1 واحد ارز که شما در معرض سرمایه گذاری قرار می دهید ، چیست.

محاسبه به خودی خود بسیار ساده است. شما حداکثر ریسک خود را بر سود خالص هدف خود تقسیم می کنید. ابتدا ،تجارت مورد هدف خود را انتخاب کرده و سپس ، تصمیم می گیرید که در چه صورت سود خواهی کرد (اگر تجارت موفقیت آمیز باشد) و پیش بینی ضرر خود را انجام دهید (اگر تجارت منجر به ضرر شد). اگر می خواهید ریسک خود را به درستی مدیریت کنید این امر بسیار مهم است. معامله گران خوب قبل از ورود به معاملات تجاری سود و سود ضرر خود را تعیین می کنند.

اکنون اهداف ورود و خروج خود را دریافت کرده اید ، به این معنی که می توانید نسبت خطر / پاداش خود را محاسبه کنید. این کار را با تقسیم ریسک بالقوه خود بر پاداش احتمالی انجام می دهید. هرچه نسبت پایین تر باشد ، پاداش بالقوه بیشتری در ازای هر یک "واحد" ریسک دریافت می کنید.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...