به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
662 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
بسته شده توسط
تریدینگ ویو (TradingView) چیست؟
ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

تریدینگ ویو (TradingView) در حال حاضر یکی از بهترین پلتفرم‌های تحت‌وب موجود برای تحلیل تکنیکال و استفاده از نمودارها محسوب می‌شود. این پلتفرم با ارائه گزینه‌های فراوان برای شخصی‌سازی و نمایش نمودارهای آسان و قابل‌استفاده‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های رسم نمودار و ارائه آمار در صنعت ارزهای دیجیتال است.

صرافی‌ها (اکسچنج‌ها) اغلب نرم‌افزارهای نموداری ویژه خود را ارائه می‌دهند، اما در بیشتر موارد، کار با گزینه‌های شخصی‌سازی این نرم‌افزارها برای کاربران بسیار دشوار و محدود است.

در مقابل، سایت تریدینگ ویو در ارائه نمودارهای آماری تخصص دارد و به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا نمودارهای خود را شخصی‌سازی کنند. علاوه بر این، تریدینگ ویو شبکه‌ای اجتماعی برای معامله‌گران است. در این پلتفرم، شما می‌توانید وارد موضوعات و بحث‌های مختلف شوید، معامله‌گرها را دنبال کنید و از محتوای مرتبط با این حوزه بهره ببرید.

استفاده از برخی بخش‌های تریدینگ ویو رایگان نیست، اما برای معامله‌گرانِ جدی که قصد دارند روش معاملاتی خود را بهبود ببخشند، پرداخت هزینه برای استفاده از این پلتفرم یک سرمایه‌گذاری ویژه محسوب می‌شود. تریدینگ ویو با ارائه ابزارهای کاربردی (که برخی از آنها را نمی‌توان در پلتفرم‌های دیگر یافت) سطح دانش شما را در معامله‌گری ارزهای دیجیتال ارتقاء می‌دهد.


دانلود آموزش کار با سایت تریدینگ ویو

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...