به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
522 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
لانچ پد (Launchpad) بایننس چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) که با توجه به حجم معاملاتش، به عنوان بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی شناخته شده است، در ژانویه 2020 اعلام کرد که قصد دارد هر ماه یک رویداد جدید جذب سرمایه را از طریق پلتفرم لانچ پد بایننس (Binance Launchpad) راه‌اندازی کند.

اولین توکنی که از طریق لانچ پد بایننس، به جذب سرمایه پرداخت، ارز دیجیتال بیت تورنت (BitTorrent) بود. بیت تورنت پلتفرمی است که به صورت همتا به همتا (P2P) به انتقال فایل‌ها می‌پردازد.‌ این پروژه توانست در کمتر از 15 دقیقه چیزی حدود 7.12 میلیون دلار سرمایه جذب کند و این موضوع باعث شد که عرضه‌های اولیه (ICO) محبوبیت خود را دوباره به دست آورند.

ماه بعد، پروژۀ Fetch.Ai با توکن FET به عنوان دومین پروژه‌ای که از طریق لانچ پد بایننس به جذب سرمایه می‌پردازد، معرفی شد. این پروژه در مدت‌زمان 10 ثانیه چیزی حدود 6 میلیون دلار سرمایه جذب کرد و توانست با رکوردی که از خود بر جای گذاشت، پروژۀ بیت تورنت را تحت‌الشعاع قرار دهد.

این دو پروژه بعد از لیست شدن در لانچ پد بایننس، رشد قیمتی بسیاری را تجربه کردند. این باعث شد که توجه جامعۀ ارزهای دیجیتال به این حوزه جلب شود.

صرافی بایننس با این کار باعث شد که این حوزه به یکی از حوزه‌های محبوب و پرطرفدار تبدیل شود و به دنبال آن صرافی‌های ارز دیجیتال دیگری به راه‌اندازی پلتفرمی برای فروش توکن اقدام کردند. در حال حاضر به این کار عرضه اولیه صرافی یا Initial Exchange Offering (IEO) گفته می‌شود.

بعد از آغاز به کار فعالیت لانچ پد بایننس، پنج صرافی بزرگ همچون صرافی بیترکس، کوکوین و اکی اکس اعلام کردند که با پیروی از بایننس قصد دارند که پلتفرم عرضه اولیه خود را راه‌اندازی کنند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...